HTML

MusiX

Kritikák, hírek és még sok-sok nyalánkság EE.one billentyűzete jóvoltából.

Twitter

Utolsó kommentek

  • Polski gyerek: Hello írtam egy e-mail-t neked melyben egy kritika van (2010.10.01. 19:07) Ők lennének a legjobb fellépők?
  • Taraj (törölt): Lassan szülinap... (2010.06.25. 12:10) Kezdjük el!
  • sMMileteardrop: @OmegA404 (törölt): mien luzer? meg milyen balfék? nézdmár hogy ö bármilyen a külsőja megtudja ál... (2010.06.17. 13:41) Kirúgták Mansont
  • lótlanhuszár: ez egy szar, de hallgasd meg az első albumukat, mielött teljesen elítélnéd őket (2010.06.05. 13:11) Mudvayne - Mudvayne
  • Taraj (törölt): Estig összeszedem a gondolatokat... fúúh. (2010.05.15. 14:05) 2 nappal Metallica előtt!
  • Utolsó 20

Hellosziaszevaszvannálatokterasz Karácsony!

2009.12.21. 12:21 Taraj (törölt)

Az egész család izgatottan várja az ünnepet: a kicsik azért, mert nem dolgozik a mami és a papi, és akkor végre mindenki együtt, na meg persze a bejgliért, a mézeskalácsházért, a már-már maratoni szánkózásért, a nagy hóért, amit idén végre megkaptunk, a hóemberekért, és még sorolhatnám. A nagyok is várják a karácsonyt, mert ilyenkor a szeretet százbillió formáját tudják közvetíteni az éterbe, valamint ilyenkor úgy mindenki lenyugszik: no meló, no suli, egyszerűen csak maximum kikapcsolódás.

Csöpögtünk eleget, inkább lássuk, hogy mi EE.one 5 hatalmas gondolata, amit az ünnepekkel össze tud kapcsolni.

EE.one 5 Hatalmas Gondolata

  1. Fucked Up - Do They Know It's Christmas? Az igénytelenségéről és pörgős állatságairól hírhedt Fucked Up készített egy karácsonyi számot, ami nekem szörnyen bejött, egyszerűen fantasztikus. Még a végén Fucked Up-ot fogok dúdolni a fa alatt. Kicsit lenne kemény.
  2. Egyszer leheten tisztázni drága jó marketingesek: akkor most ki a halál hozza Magyarországon az ajándékot? Mert a Mikulás, mint tudjuk, december 6-án jön, de még most is százezer reklámban láthatjuk, minr karácsonyi promóarc, ezzel megtévesztve minden gyereket, amely tisztában lenne a sztorival, ha ezek a gonosz tévések ne kavarnák meg az agyukat egy kis médiaszennyel. Rossz duma, hogy "átvettük az amerikai reklámokat, és a Mikulás maradt". Mi nem vagyunk amerikaiak. We are hungry Hungarians!
  3. Hogy mit kérnék karácsonyra? Nos, persze egyáltalán nem ez lesz, de láttam, hogy a Line6 erősítőmárka Spider szériájának megérkezett a legújabb darabja, a Spider IV-es. Ahogy átnéztem, végülis csak egy hangyányival tud több dolgot, mint a III-as széria, de szóljon az mellette, hogy 2-3 ezerrel olcsóbb, mint a régi generáció, tehát 29 ezer forint. Kell? Ja. Mellé találtam egy gyönyörű vörös Ibanez SA 08-ast, ez valami limitált kiadású sorozat, de nem a drágák közé sorolandó. Ez is tetszetős. El tudnék rajta szólózgatni meg imprózgatni, az tuti.
  4. Srácok, itthon miért nem olyan népszerű ez a karácsonyi nyalóka vagy mi a szösz? Annyira feelinges egy dolog, de bevallom, én nem is nagyon emlékszem arra, hogy láttam volna ilyet a házban. Most idén majd szerzek, nincs kegyelem. Mondjuk lehet, hogy csak én vagyok a béna, és sohase figyelek ilyen apróságokra, aztán az egész ország meg van áldva ezzel. Azonban én inkább leragadtam a szalon(na)cukornál. Idén máshogy lesz, mondtam. Lesz a fán és az asztalon is, és a gond le van tudva, okés? Amúgy kókuszos szaloncukor forevör!
  5. Nektek mi a kedvenc karácsonyi filmetek? Bevallom: nekem a Hull a pelyhes! Már ezer éve nem láttam, pedig gyerekkoromban valami miatt ezen függtem. Tudjátok, amikor Svarci egy bábut akar venni fiának, persze a lehető legkésőbb=nincs és nem talál. Vagy valami ilyesmi. Mondom, már régen nem láttam. Idén pótlunk!

Ünnepeljétek ti is a lehető legnagyobb szeretetben a karácsonyt, békességben, üdvösségben (?), és süssetek egy bazi nagy pulykát is, fogyjon az a likőr, törjétek bele a fogatokat a többnapos mézeskalácsba, és történjen más is, aminek ilyenkor kell történnie. Örüljetek a legapróbb ajándéknak is, mert abban is hatalmas szeretet lapulhat, dolgozzatok fel karácsonyi nótákat villanygitáron, fogjatok rénszarvast, és a legfontosabb: törődj mindenkivel!

Boldog Karácsonyi Ünnepeket Kívánok Mindenkinek!

2 komment

Címkék: hellókarácsony

A bejegyzés trackback címe:

https://musix.blog.hu/api/trackback/id/tr671612892

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Foli · http://worldofoli.tumblr.com 2009.12.21. 17:37:12

Kedvenc karácsonyi filmem a Love actually (magyarul asszem Igazából szerelem). Először azt hittem, a szokásos csöpögős, romantikus film lesz, de tévedtem :D Kurva nagy poénok vannak benne :)

Taraj (törölt) 2009.12.26. 15:00:29

Lol, a Love Actually-t ma néztem meg. Rosszabbra számítottam, de végül pozitívan csalódtam. :D
süti beállítások módosítása