HTML

MusiX

Kritikák, hírek és még sok-sok nyalánkság EE.one billentyűzete jóvoltából.

Twitter

Utolsó kommentek

  • Polski gyerek: Hello írtam egy e-mail-t neked melyben egy kritika van (2010.10.01. 19:07) Ők lennének a legjobb fellépők?
  • Taraj (törölt): Lassan szülinap... (2010.06.25. 12:10) Kezdjük el!
  • sMMileteardrop: @OmegA404 (törölt): mien luzer? meg milyen balfék? nézdmár hogy ö bármilyen a külsőja megtudja ál... (2010.06.17. 13:41) Kirúgták Mansont
  • lótlanhuszár: ez egy szar, de hallgasd meg az első albumukat, mielött teljesen elítélnéd őket (2010.06.05. 13:11) Mudvayne - Mudvayne
  • Taraj (törölt): Estig összeszedem a gondolatokat... fúúh. (2010.05.15. 14:05) 2 nappal Metallica előtt!
  • Utolsó 20

Hogy mik vannak - azaz mit hallgatunk jövőre?

2009.12.26. 12:17 Taraj (törölt)

Lassan vége 2009-nek, zeneileg már véget is ért. Most leírhatnám, hogy mi volt ebben az évben, de ember, erre itt van az idén írt több, mint 300 bejegyzés, tessék átfésülni (és ez ráadásul csak egy fél év volt). Engem most jobban izgat az, hogy mi vár minket a jövőben, azaz kik készítenek albumot 2010-re. Az év folyamán már bejelentettem egy pár stúdióba vonulást, most ezeket szeretném összefoglalni, kiegészíteni, röviden kommentálni.

  • Red Hot Chili Peppers - egy-két hónapja dolgoznak az új lemezen, kár, hogy Frusciante nélkül.
  • Limp Bizkit - hatalmas durranás volt az idei visszatérésük, meglátjuk, hogy 2010-ben tényleg meg fog-e jelenni a Gold Cobra.
  • Linkin Park - jelenleg félútnál tartanak, és most nem pöcsölnek: szerintük ez az album lesz a létező legnagyobb műfajváltoztató.
  • Escape The Fate - valahol olvastam, hogy Craig Mabbit ex-blessthefall tag és csapata dolgoznak az új korongon. Több ordítozás, nagyobb zúzás - gondolják ők.
  • Vampire Weekend - folytatódik az indie-varázs a Contra lemezén.
  • Lostprophets - az egyslágeres rockbanda új lemeze, a Betrayed, januárban jön. Hallgatni fogjuk.
  • Massive Attack - én ezt tutira nem fogom hallgatni, lesz és mindenki más hatalmas szeretettel fogja fogadni.
  • Story of the Year - tényleg lesz?
  • Cypress Hill - nagyon hosszúnak tűnő szünet után újra itt lesznek a latin hiphop nagyágyúi, felemelkednek (Rise Up).
  • Deftones - szerintem nagyon esélyes az új lemez, a basszusgitárosuk is már nagyjából felépülgetett, nem? (kellő iróniát felfogni)
  • blink-182 - rohadtul várjuk, Travis szétdobolja a kibaszott agyunkat.
  • Down - én csak a Down II-at hallgattam, az se volt rossz. Jön a negyedik rész, szerintem meghallgatom.
  • Radiohead - igenigen, már dolgoznak, tartottak egy kis téli szünetet, és aztán folytatódik a meló.
  • Beastie Boys - idén nem jelent meg az új album Adam Yauch rákja miatt, de 2010. első félévében jönni fog, nyugi.
  • Stone Sour - szerintem a Slipknot 2008-as albuma is zseniális volt, hát még mit fognak alkotni Corey Taylor-ék ezen a vonalon. Talán még jobb lesz, mint az All Hope Is Gone...
  • Korn - írtam, hogy a projekt neve Korn III, persze halvány fogalmam sincs, hogy miért is...
  • Nevermore - dolgozgatnak, dolgozgatnak, bár nem vagyok egy nagy fan, de majd úgyis meghallgatom az új korongot.
  • Tenacious D - nem 2010-re ígérték? Mindegy, túl szép lenne.
  • Coldplay - erről egyszer írtam, hogy lesz. Hurrá.
  • Slash - áprilisban jön a szólólemez. Happy?
  • System Of A Down - és igen, én ebben reménykedek a legjobban. Serj Tankian kivételével már az egész banda együtt zenélget, már voltak 1-2 különleges fellépésen is, egyszerűen kizárt, hogy idén ne történjen valami nagy mozgás. Mindannyian belátták, hogy szólóban nem akkora zsenik, tehát ajánlom, hogy egyesítsék erejüket, és állítsák vissza a SOAD régi hírnevét!

Ez a lista még véletlenül se teljes, merthogy van esélye a Toolnak, a Motorheadnek, az Aerosmithnek (inkább nem), az Offpspringnek, az Incubusnak, a Good Charlottenak, de inkább a biztosabb megjelenéseket írtam ki listába. A lényeg az, hogy 2010 se lesz egy rossz év, az tuti.

1 komment

Címkék: megjelenések

A bejegyzés trackback címe:

https://musix.blog.hu/api/trackback/id/tr481623892

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása