HTML

MusiX

Kritikák, hírek és még sok-sok nyalánkság EE.one billentyűzete jóvoltából.

Twitter

Utolsó kommentek

  • Polski gyerek: Hello írtam egy e-mail-t neked melyben egy kritika van (2010.10.01. 19:07) Ők lennének a legjobb fellépők?
  • Taraj (törölt): Lassan szülinap... (2010.06.25. 12:10) Kezdjük el!
  • sMMileteardrop: @OmegA404 (törölt): mien luzer? meg milyen balfék? nézdmár hogy ö bármilyen a külsőja megtudja ál... (2010.06.17. 13:41) Kirúgták Mansont
  • lótlanhuszár: ez egy szar, de hallgasd meg az első albumukat, mielött teljesen elítélnéd őket (2010.06.05. 13:11) Mudvayne - Mudvayne
  • Taraj (törölt): Estig összeszedem a gondolatokat... fúúh. (2010.05.15. 14:05) 2 nappal Metallica előtt!
  • Utolsó 20

H.A.R.D. - Traveler

2009.08.02. 11:12 Taraj (törölt)

Még akadt egy kis időm, úgyhogy meghallgattam egy lemezt a Hard együttes dalaiból, azonban nem Kalapács József, hanem Bátky-Valentin Zoltán tolmácsolásában. Rövid leszek, de azért tovább gomb katt...

Na ezt is már régebben megvettem, de még egyszer sem hallgattam meg. Ugye milyen lusta vagyok? De végre rászántam magam arra, hogy meghallgassam. Elárulom, csakazért vettem meg, mert BZ énekel rajta. Meg mert szeretem a dalszövegeit, azokat, amikkel már a Wendigonál is elkápráztatott. Na ezt itt lazán eltolta, ugyanis ez egyfajta válogatás lemeze lenne a Hard nevű bandának, csak Bizi helyett BZ énekel angolul. És emiatt olyan fantáziátlan lett az egész album, hogy ez szerintem csak üzleti ügy volt. Bizonyíték az is, hogy a formáció már nem létezik. Tehát most vegyétek elő akármelyik Hard lemezt, és próbáljátok elhitetni magatokkal, hogy ez igenis angolul van. A gitár jó, az énekhang dettó, de ez így monoton. És szomorú tény az is, hogy az egyetlen normális Hard számot, az Igaz lesz még című szerzeményt úgy elcsúfították, hogy no comment. Már eleve Time to Change lett a címe, amivel még nincs baj, de ez így angolul akkor is elveszti az értékét. Legalább a Troublemaker és a Forever Hard fasza lett, de ez így akkor is édeskevés. Motorostalálkozókon biztos hatalmas sikere van. De ez egy blog. 5/10. Azért ez még egy fokkal mindig jobb, mint az anyaegyüttes. De semmi baj, majd jön a Wendigo szeptemberben, és mindenkit kivégez...

Annyi szent, hogy Beau Hill anno felkarolta a bandát, ami azért nagyon nagy szó, ezzel is nemzetközi ismerettséget értek el. Na, itt egy videóklip a lemez talán egyik legrosszabb dalából, a Stay-ből.

Szólj hozzá!

Címkék: kritika

A bejegyzés trackback címe:

https://musix.blog.hu/api/trackback/id/tr951282768

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása