HTML

MusiX

Kritikák, hírek és még sok-sok nyalánkság EE.one billentyűzete jóvoltából.

Twitter

Utolsó kommentek

  • Polski gyerek: Hello írtam egy e-mail-t neked melyben egy kritika van (2010.10.01. 19:07) Ők lennének a legjobb fellépők?
  • Taraj (törölt): Lassan szülinap... (2010.06.25. 12:10) Kezdjük el!
  • sMMileteardrop: @OmegA404 (törölt): mien luzer? meg milyen balfék? nézdmár hogy ö bármilyen a külsőja megtudja ál... (2010.06.17. 13:41) Kirúgták Mansont
  • lótlanhuszár: ez egy szar, de hallgasd meg az első albumukat, mielött teljesen elítélnéd őket (2010.06.05. 13:11) Mudvayne - Mudvayne
  • Taraj (törölt): Estig összeszedem a gondolatokat... fúúh. (2010.05.15. 14:05) 2 nappal Metallica előtt!
  • Utolsó 20

2 nappal Metallica előtt!

2010.05.12. 19:55 Taraj (törölt)

Hamarosan hazánkba is megérkezik az a kibaszott zenei élmény, amit a világ egyik legjobb thrash-metal együttese nyújt! Ennek örömére úgy érzem, muszáj pár karakter erejéig eszmefuttatást tartani. Avagy mit várjunk a Death Magnetic Tour magyar állomásától?

Lehet beszélni, hogy a Metallica már a One videó után meghalt, vagy ugyanez elmondhatjátok a Load/St. Anger/Newsted kilépése/stb. időszakokról is. Nagy büdös lófaszt! Még mindig nagyon kevés olyan banda van, amelyik ennyi, egymástól majdhogynem teljesen különböző korszakot megélt úgy, hogy ma is van rá kereslet, legyen szó mainstream vagy igazi hű fan szemléletről. Igen, megvádolhatjátok azzal is ezeket az öreg állatokat, hogy Hetfield alkoholizmusa, Cliff halála vagy Trujillo színre lépése eltemette a Metallicát. És akkor most körül lehet nézni. Nem akarok túlozni, lehet, hogy igazam sincs, de még ma is a Metallica nyújtja/nyújthatja a legjobb koncerteket. Ezt eddig még csak tube-videókról tudtam megállapítani, remélem, hogy a pénteki NAGYBETŰS ÉLMÉNY nem fog rontani a képen.

Olvastam, hogy nem lehet vinni se piát, se esernyőt (pedig szerintem eső lesz), se kamerát, és még sorolhatnám. Az a kibaszott vulkán is megijeszthette fél Európát, mondjuk a Metallica inkább buszra szállt 2 évtized után. Én még attól is tartottam, hogy valamelyik most adja be a kulcsot. Én mindentől féltem, de ezek szerint csak túléltük a bejelentéstől számított majd' fél évet.

Én már a nyilvános jegyosztogatás első napján szert tettem a magam kis jegyére (alap állóhely, 13500, szerintem egy Metallicáért ez aprópénz). De a faszért kellett sietnem: még tegnap is lehetett kapni a legdrágább ülőhelyből, tehát még akár utolsó pillanatra is lehetne hagyni ezt az egészet. Ez megint nem fontos dolog, csak egy kis fölösleges pofázás, de mindegy.

Setlist: haverommal (aki úgyszint jön) sokat beszélgettünk, hogy akkor most miket fognak előadni? Mert a Death Magnetic Tour csak úgy szállította a jobbnál jobb agybaszásokat. Példákat nem ragadnék ki (holnapig se végeznék a bejegyzéssel), mindenkinek javaslom, hogy nézzen utána a dolgoknak. Nagyon sok a retró, amik szerencsére kúúrva hangosak. 18-20 számra számítson a nagyérdemű, ebben már benne vannak az encore számok is (3 szám asszem).

Érdekes, hogy én próbálgattam ízlelgetni a Volbeat-et és a High On Fire-t is, de semelyik sem nyerte el igazán a tetszésemet. Az első nekem túl monoton volt (bár a Still Counting fasza), a második meg túl... ősember. Azért biztosan bazinagyot fogunk pörögni arra is, király lesz hééé.

Ha még vmi más eszembe fog jutni a koncertről, azt majd ideszerkesztgetem, most egyelőre ennyi is elég lesz. Ha neadijsten valaki megtalálná a bejegyzést, és ráadásul még a koncertre is megy, az nyugodtan tekintheti ezt a posztot főhadiszállásnak.

Tehát már csak két nap!

1 komment

Címkék: koncert eszmefuttatás metallicakoncertpesten

A bejegyzés trackback címe:

https://musix.blog.hu/api/trackback/id/tr731998141

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Taraj (törölt) 2010.05.15. 14:05:55

Estig összeszedem a gondolatokat... fúúh.
süti beállítások módosítása