HTML

MusiX

Kritikák, hírek és még sok-sok nyalánkság EE.one billentyűzete jóvoltából.

Twitter

Utolsó kommentek

  • Polski gyerek: Hello írtam egy e-mail-t neked melyben egy kritika van (2010.10.01. 19:07) Ők lennének a legjobb fellépők?
  • Taraj (törölt): Lassan szülinap... (2010.06.25. 12:10) Kezdjük el!
  • sMMileteardrop: @OmegA404 (törölt): mien luzer? meg milyen balfék? nézdmár hogy ö bármilyen a külsőja megtudja ál... (2010.06.17. 13:41) Kirúgták Mansont
  • lótlanhuszár: ez egy szar, de hallgasd meg az első albumukat, mielött teljesen elítélnéd őket (2010.06.05. 13:11) Mudvayne - Mudvayne
  • Taraj (törölt): Estig összeszedem a gondolatokat... fúúh. (2010.05.15. 14:05) 2 nappal Metallica előtt!
  • Utolsó 20

Mudvayne - Mudvayne

2010.01.03. 18:27 Taraj (törölt)

Hogy miért is szar?

Mert egy hatalmas időpazarlás az egész. Rendben, meghallgatod, de utána soha többet elő veszed, mert az album nagy része minőségen aluli. Ilyen igénytelenül felvett dobot már nagyon régen hallottam. Olyan tompává válik miatta az egész. Mintha dobgéppel sikerült volna felvenni az egészet. Amúgy ez egy nemrossz kis lemez lehetett volna, vannak viszonylag kellemes dallamok rajta, de aztán átváltanak ebbe a jellegtelen, béna ordítozásba, ami számomra tönkreteszi az egész hatást. Ide nem ez kellett volna. Néha jó az ének, de aztán átváltanak néha olyan kegyetlen fahangba... Egyszer sem hallgattam régebbi Mudvayne kiadványokat, nem is érdekelnek. Ez a lemez elvette tőlük a kedvem. De mondom: ebből majdnem kisült egy kellemes alternatív metál. Gondoltam ezeket a lemez első felénél. Aztán baszki... fellendülés. Az történt, amit akartam: a Beyond The Pale-nél tényleg átváltottak ebbe a nagyon alternatív és fényévekkel modernebb rockba. Átváltottak görénytombolásból sejtelmeket zengő zenélésbe. De ez nem változtat sokat.

Scream With Me, Beyond The Pale, All Talk, Out To Pasture., Dead Inside (epic lassú nóta szar énekkel). Ezekbe belehallgatni. Ezek se olyan rohadt nagy számok, de legalább... vannak. A lemez első felében 3 pontot fontolgattam, de a félidő miatt muszáj 4/10-re ugrani. Nagyobb szutyokmetálosok feljebb is vihetik, de én nem vagyok az. Így se fergeteges eredmény, emiatt ne pazarold sávszélességedet. Inkább Killswitch Engage. Sokan utálják a 2009-es korongot, de nekem az sokkal jobban bejött.

1 komment

Címkék: kritika

A bejegyzés trackback címe:

https://musix.blog.hu/api/trackback/id/tr191642565

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lótlanhuszár 2010.06.05. 13:11:31

ez egy szar, de hallgasd meg az első albumukat, mielött teljesen elítélnéd őket
süti beállítások módosítása