HTML

MusiX

Kritikák, hírek és még sok-sok nyalánkság EE.one billentyűzete jóvoltából.

Twitter

Utolsó kommentek

  • Polski gyerek: Hello írtam egy e-mail-t neked melyben egy kritika van (2010.10.01. 19:07) Ők lennének a legjobb fellépők?
  • Taraj (törölt): Lassan szülinap... (2010.06.25. 12:10) Kezdjük el!
  • sMMileteardrop: @OmegA404 (törölt): mien luzer? meg milyen balfék? nézdmár hogy ö bármilyen a külsőja megtudja ál... (2010.06.17. 13:41) Kirúgták Mansont
  • lótlanhuszár: ez egy szar, de hallgasd meg az első albumukat, mielött teljesen elítélnéd őket (2010.06.05. 13:11) Mudvayne - Mudvayne
  • Taraj (törölt): Estig összeszedem a gondolatokat... fúúh. (2010.05.15. 14:05) 2 nappal Metallica előtt!
  • Utolsó 20

A kiszemelt Ibanez

2009.12.21. 15:56 Taraj (törölt)

Na, erről a gitárról írtam a karácsonyi postomban. Ismertebb nevén a gyereket: Ibanez SA 08L TD RAR. Mahagony test, jávor nyak, rózsafa fogólap, True Duo Bucker és AH-1 pickup, (szerintem) csavarozott nyak, 22 bund, SAT Pro Bridge híd, ésmégkitudjami.

Ami igazán megfogott ebben a gitárban, na, az a külseje. Szerintem egy kifejezetten gyönyörű gitár, igaz, Ibaneznél én ritkán látok csúnya gitárt. És ahogy írtam a karácsonyi bejegyzésben, ez egy limitált szériájú gitár, legalábbis a netboltnál az volt kiírva.

Nos, csak gondoltam, hogy titeket is érdekelhet. Ez már biztos nem lesz karácsonyi ajándékom, sőt, csak úgy nem is szeretném megvenni. Tudjátok ti is, hogy netről rizikós gitárt rendelni. Mondjuk egy bolt nem ver át, biztosan új a gitár, csak persze nem tudod vétel előtt kipróbálni, visszaküldeni szerintem snassz, meg amúgy se tudom, hogy folyik az egész. A lényeg: netről nem akarok gitárt!

Azért utánanéztem a Youtube-on, és rájöttem, hogy azért ez a gitár annyira nem elérhetetlen, mondjuk úgy is mondhatnám, hogy tényleg létezik. xD

Amilyen gitárokat még régebben kinéztem, azok között voltak Cort gitárok is, főleg a Cort EVL K4. Ilyen igazi metálgitár, metálmintákkal, metálszínnel, metálmetállal. Egyedül csak az keserített el engem, hogy ez a grafitszürke nemigen jön át élőben, valamint az, hogy ez Cort. Lehet, hogy remek gitárokat gyártanak, de akkor ebben az árfekvésben keresni kellene egy hasonló tulajdonságokkal rendelkező nagyobb márkát is. De tudjátok, ez megint csak ilyen státuszprobléma vagy mi.
 

Szólj hozzá!

Címkék: bejelentés hangszer

A bejegyzés trackback címe:

https://musix.blog.hu/api/trackback/id/tr551613572

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása