HTML

MusiX

Kritikák, hírek és még sok-sok nyalánkság EE.one billentyűzete jóvoltából.

Twitter

Utolsó kommentek

  • Polski gyerek: Hello írtam egy e-mail-t neked melyben egy kritika van (2010.10.01. 19:07) Ők lennének a legjobb fellépők?
  • Taraj (törölt): Lassan szülinap... (2010.06.25. 12:10) Kezdjük el!
  • sMMileteardrop: @OmegA404 (törölt): mien luzer? meg milyen balfék? nézdmár hogy ö bármilyen a külsőja megtudja ál... (2010.06.17. 13:41) Kirúgták Mansont
  • lótlanhuszár: ez egy szar, de hallgasd meg az első albumukat, mielött teljesen elítélnéd őket (2010.06.05. 13:11) Mudvayne - Mudvayne
  • Taraj (törölt): Estig összeszedem a gondolatokat... fúúh. (2010.05.15. 14:05) 2 nappal Metallica előtt!
  • Utolsó 20

Az 52. Grammy Awards előtt

2009.12.27. 13:20 Taraj (törölt)

Talán régebben tényleg ez volt az igazán igényes zenészek nagy párbaja. Ezt csakazért mondom, mert átnéztem az idei jelölteket a négy legfőbb kategóriában, és sírok. Basszus, sírok. Odáig jutottunk, hogy a talán legfontosabb zenei díjátadó fő kategóriának jelöltjeinek kb. 70%-a csak és kizárólag számítógépet használt zenékének megalkotásában: dobgépeket, szirszar effekteket, stb., én annyira nem értek hozzá. Tényleg siralmas a helyzet, ez majd nyilvánvalóvá fog válni mindenki előtt azután, hogy átnézte a 2010. január 31-én , Los Angelesben tartandó 52. Grammy Awards jelöltjeit. A tovább után a 4 főkategória valamint a rock kategória jelöltjei.

 

 

General

Record of the Year

Album of the Year

Song of the Year

Best New Artist

 

Nos, ugyebár a "performance/record" díjak az előadókhoz mennek, míg a "song" díjak a szerzőkhoz, két külön dolog, de úgyis a banda számlájához írják a díjat. A többit már leírtam nektek: itt hol jelenik meg a zenei igényesség, ahol a Poker Face kétszer van jelölve, és mind Beyoncé-nak, mind Lady Gaga-nak 3 jelölése van? Beyoncé még ESETLEG rendben van, ő énekel, de nekem ez a Lady Gaga nem tálentum. NEM! Egyszerű szerencsétlen marketingfogás az egész nőszemély. Persze Kings of Leon-győzelmeknek örülnék leginkább, de ez úgyse fog bekövetkezni. És ki az, aki díjat mer adni Dave Matthews-éknak. Senki. Akkor senkit se érdekelne a gála. Majd itt is kapunk BEP-eket meg Gagákat. Mindegy. Ez van. El kell viselni, akármilyen nehéz is. Újoncoknál nyerjen már a Ting Tings, lécci.

Rock

 Best Rock Solo Vocal Performance

Best Rock Performance By a Duo/Group w/ Vocals

Best Hard Rock Performance

Best Metal Performance

Best Rock Instrumental Performance

Best Rock Song

Best Rock Album

Egy sokkal könyebben feldolgozható lista. Idén most igazi nagyöregek listát kaptunk, szólóban dílenekkel meg jángokkal. Király. Számomra év meglepetése a Metallica "The Unforgiven III"-ának jelölése. Mindig is imádtam ezt a számot, de még egyszer se gondoltam bele abba, hogy ez szakmailag is érhet valamit. Legjobb rocklemeznél megint itt vannak Matthewsék, és most Eric Clapton bácsi is nagy szerepet kapott. Na, a lényeg, hogy a 2009-es év jópár érdekes momentuma itt is szerepel, gyakorlatilag ez lett volna 2009 mainstream/öregróka rockban. Nem kell várni tőle sokat, ez így jó lesz.

Lesznek életmű díjak, a legfőbb életműdíj Neil Young-nak fog járni, de kapni fog Michael Jackson is.

Na, ahogy mondtam, 52. Grammy Awards jövő január 31-én, a CBS csatornán.

SZERK: kicsit szutyok az elrendezés, sry.

2 komment

Címkék: grammy

A bejegyzés trackback címe:

https://musix.blog.hu/api/trackback/id/tr341625997

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

.Nitro. 2009.12.27. 14:30:36

Lady Gaga védelmében annyit hoznék fel, hogy korábban mint zeneszerző nem egy sikeres pop/rnb slágert írt már más előadóknak. Idén úgy döntött saját albumot készít. A körítése talán sokaknak puccos meg marketing fogásnak tűnik ,de legyünk őszínték ,eilyen dolgok nélkül eladni ma egy pop előadót szinte lehetetlen. Itt egy video egyébként róla, ezen azért egyértelműen megmutatja, hogy nem egy kitalált hang nélküli csitri: www.youtube.com/watch?v=yAd29GlCKf4
Én a pop vonallal nem is foglalkoznék, az olyan amilyen. Szerintem a legaktívabb és legnépszerűbb nevekből áll a lista, 1-2 új névvel.
Nekem azért a rock kategória szegényesebb, nekem egyátalán nem tetszik, hogy csak a nagy öregek vannak ott a fiatal zenekarok ,fiatal generáció meg fel se tűnik. Green Day , Kings of Leon ,de ugye ők a pop jelöléseknél is ott vannak általában. Még a Linkin Park és a Lamb of God tűnik fel a maiak közül és a Nickelback. Nekem ez vékony és kevés, renegetg olyan banda hiányzik erről a listáról akiknek ott lenne a helye idei teljesítményükkel. Azért remélem a hard rock kategóriát az Alice in Chains nyeri.

Taraj (törölt) 2009.12.27. 14:55:24

Igen, Alice in Chains váratlanul nagyot robbant, járna is nekik a Grammy díj. De mondom, Unforgiven III jelölésre meg méginkább nem számítottam. Ha Metallicáék nyerik, akkor legalább élőben is játszani fogják ezt a számot, és ez a pesti koncert szempontjából előnyös lesz. :D
süti beállítások módosítása