HTML

MusiX

Kritikák, hírek és még sok-sok nyalánkság EE.one billentyűzete jóvoltából.

Twitter

Utolsó kommentek

  • Polski gyerek: Hello írtam egy e-mail-t neked melyben egy kritika van (2010.10.01. 19:07) Ők lennének a legjobb fellépők?
  • Taraj (törölt): Lassan szülinap... (2010.06.25. 12:10) Kezdjük el!
  • sMMileteardrop: @OmegA404 (törölt): mien luzer? meg milyen balfék? nézdmár hogy ö bármilyen a külsőja megtudja ál... (2010.06.17. 13:41) Kirúgták Mansont
  • lótlanhuszár: ez egy szar, de hallgasd meg az első albumukat, mielött teljesen elítélnéd őket (2010.06.05. 13:11) Mudvayne - Mudvayne
  • Taraj (törölt): Estig összeszedem a gondolatokat... fúúh. (2010.05.15. 14:05) 2 nappal Metallica előtt!
  • Utolsó 20

Mostanság néztem...

2009.08.23. 19:15 Taraj (törölt)

...hogy én egy jó pár albumról nem szoktam írni. Azért, mert még életemben nem hallottam ezekről. Igaz, azért, mert ezek inkább core meg "véddaváram" metálok. Meg találtam egy shock metal albumot is (GWAR új lemeze). Vagyis ezek a stílusok távol állnak tőlem. Core-ból is inkább a dallamos metálosakat szeretem, mint a Blind Myself. Most az a kérdésem ezekkel kapcsolatban, hogy:

Vágytok az efféle stílusú albumokra is, amiket én nem nagyon szoktam hallgatni?

Nagyon várom a válaszokat. Lécci. A ti érdeketek, nem az enyém.

Szólj hozzá!

Címkék: vélemény

A bejegyzés trackback címe:

https://musix.blog.hu/api/trackback/id/tr671333224

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása