HTML

MusiX

Kritikák, hírek és még sok-sok nyalánkság EE.one billentyűzete jóvoltából.

Twitter

Utolsó kommentek

  • Polski gyerek: Hello írtam egy e-mail-t neked melyben egy kritika van (2010.10.01. 19:07) Ők lennének a legjobb fellépők?
  • Taraj (törölt): Lassan szülinap... (2010.06.25. 12:10) Kezdjük el!
  • sMMileteardrop: @OmegA404 (törölt): mien luzer? meg milyen balfék? nézdmár hogy ö bármilyen a külsőja megtudja ál... (2010.06.17. 13:41) Kirúgták Mansont
  • lótlanhuszár: ez egy szar, de hallgasd meg az első albumukat, mielött teljesen elítélnéd őket (2010.06.05. 13:11) Mudvayne - Mudvayne
  • Taraj (törölt): Estig összeszedem a gondolatokat... fúúh. (2010.05.15. 14:05) 2 nappal Metallica előtt!
  • Utolsó 20

Ez történt az elmúlt pár napban

2009.12.20. 15:38 Taraj (törölt)

Beteg voltam, ezért lemaradtam egy pár dologról. Ezt az elmúlt pár napot tényleg ágyban töltöttem, talán most vagyok először igazán gépközelben szerda óta. Lássuk, mi történt ebben a nyomorék világban.

- A képen látható őstehetségtelenség, Tabáni István nyerte meg a Csillag Születik 2. évadának döntőjét. Szerintem felháborító. Majd kifejtem valamikor.

- Holnapután, vagyis december 22-én jelenik meg a Guns N' Roses Chinese Democracy-ja gitáros könyv formájában.

- Törölték a Weezer januári koncertjeit.

- Ma este nyolckor derül ki, hogy mi lesz a karácsonyi No 1 brit honon. RATM vagy Joe Mckiahalál.

- 2010-ben Jimmy Page mindenféleképpen elindul turnézni, akár jön a többi Zeppelin, akár nem.

- Hivatalosan is otthagyta John Frusciante az RHCP-t.

- AC/DC lenne a Download Festival 2010 egyik headlinere. Talán még az Aerosmith és a Them Crooked Vultures.

- EE.one nagyjából felépült betegségéből.

Szólj hozzá!

Címkék: hír

A bejegyzés trackback címe:

https://musix.blog.hu/api/trackback/id/tr531611072

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása