HTML

MusiX

Kritikák, hírek és még sok-sok nyalánkság EE.one billentyűzete jóvoltából.

Twitter

Utolsó kommentek

  • Polski gyerek: Hello írtam egy e-mail-t neked melyben egy kritika van (2010.10.01. 19:07) Ők lennének a legjobb fellépők?
  • Taraj (törölt): Lassan szülinap... (2010.06.25. 12:10) Kezdjük el!
  • sMMileteardrop: @OmegA404 (törölt): mien luzer? meg milyen balfék? nézdmár hogy ö bármilyen a külsőja megtudja ál... (2010.06.17. 13:41) Kirúgták Mansont
  • lótlanhuszár: ez egy szar, de hallgasd meg az első albumukat, mielött teljesen elítélnéd őket (2010.06.05. 13:11) Mudvayne - Mudvayne
  • Taraj (törölt): Estig összeszedem a gondolatokat... fúúh. (2010.05.15. 14:05) 2 nappal Metallica előtt!
  • Utolsó 20

Comeback!

2009.12.04. 20:00 Taraj (törölt)

Ladies and Gentlemen, a MusiX újra megkezdi a robotolást!

Mindent tisztázok a tovább után...

Szóval sziasztok Arcok!

Az utolsó értelmes poszt óta több, mint egy hónap telt el. Már korábban is jeleztem nektek, hogy egy kis szünetre van szükségem, hogy átgondoljam a dolgokat, ötleteken agyaljak, és azokat kivitelezzem. Először csak 1-2 hetes szünetnek gondoltam, de aztán elhúzódott az idő egy kicsikét, egyszerűen elfelejtettem a blogot. Túlságosan is belemerültem a dolgos hétköznapokba, bár megjegyzem, ez az elmúlt egy hónap csupa móka és kacagás volt.

Aztán feleszméltem, hogy én beígértem egy visszatérést a "vitalizálás" után. Azonban nem térhetek vissza ugyanabban az agyonizzadt ruhában: külsőt kellene faragnom. Na már most megjegyezném, hogy a honlapkészítő tudásom körülbelül nulla, tehát full kezdőként csöppentem bele a CSS világába, gyakorlatilag semmi alapot se tudtam. Azóta már megtanultam pár létszükségleti dolgot ezzel kapcsolatban, bár megjegyezném, a Microsoft velem még mindig csődbe futna, vagy minimum profilt válthatna.

Végül 1-2 hete beígértem ezt a december 4-ei dátumot, bár úgy tűnt, hogy ezt nem bírom megvalósítani. És láss csodát... ha nem is valami überfantasztikus szinten, de azért műveltem valamit a bloggal: a fejlécet teljesen egyedül csináltam. Kaptam egy pár kreatív alkotmányt régi barátomtól, Sokkostól is, az ő alkotásait is persze be fogom mutatni apránként, de tisztességesen. Visszatérve az én képességeimhez: egyelnlőre csak ennyire futotta, ez még nem egy végleges design (gyakorlatilag inkább semmilyen). Ahogy lesz időm vagy rájövök az egyes dolgokra, a MusiX fejlődni fog. ;)

Még egy dolog: egyszer bejelentettem Twitteren, hogy készültem volna visszatérésnek egy különleges lemezbemutatóval. Ezt sajnálom a legjobban, merthogy ilyen sajna nem lesz. Egyszerűen én nem tudok kivitelezni egy ilyen dolgot. Tehát 2 megoldásra jutottam. Az első: addig tartogatom, amíg nem leszek képes elkészíteni. A második: végülis írnék egy hosszabb kritikát egy primitív videóval hozzácsapva. Mindkettő jó lenne szerintem, a döntés rajtatok áll.

Elég a rizsából, kezdjük el! FUCK YEAH!

Egy csöppnyi novemberi "hírösszefoglaló" publikálódik néhány perc múlva. Beágyazok még 1-2 videót, amikre manapság addiktolok, holnapi nap pedig már egy új kritika várható. Bár ki tudja... ma kezdtem el, és eddig úgy volt, hogy nem lesz időm befejezni, de hátha...

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://musix.blog.hu/api/trackback/id/tr131572283

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bone92 2009.12.04. 20:10:21

Sok szerencsét a MusiX-nak!
Ádám

Foli · http://worldofoli.tumblr.com 2009.12.04. 20:13:52

Hűha, ezt a fejlécet nem tudom hogy gondoltad :D
Valahogy ez a buborékos csillivilli dolog nem illik ide...

Taraj (törölt) 2009.12.04. 20:46:12

gondoltam, hogy a fejléc majd kényes lesz. én nagyjából OK-nak találtam. De ha majd nagy lesz az elégedetlenkedés, akkor majd zokszó nélkül módosítom. ;)
Köszönöm az eddigi bíztatásokat... :D

Taraj (törölt) 2009.12.04. 20:51:13

és az nem buborék, hanem folt. win. xD
süti beállítások módosítása