HTML

MusiX

Kritikák, hírek és még sok-sok nyalánkság EE.one billentyűzete jóvoltából.

Twitter

Utolsó kommentek

  • Polski gyerek: Hello írtam egy e-mail-t neked melyben egy kritika van (2010.10.01. 19:07) Ők lennének a legjobb fellépők?
  • Taraj (törölt): Lassan szülinap... (2010.06.25. 12:10) Kezdjük el!
  • sMMileteardrop: @OmegA404 (törölt): mien luzer? meg milyen balfék? nézdmár hogy ö bármilyen a külsőja megtudja ál... (2010.06.17. 13:41) Kirúgták Mansont
  • lótlanhuszár: ez egy szar, de hallgasd meg az első albumukat, mielött teljesen elítélnéd őket (2010.06.05. 13:11) Mudvayne - Mudvayne
  • Taraj (törölt): Estig összeszedem a gondolatokat... fúúh. (2010.05.15. 14:05) 2 nappal Metallica előtt!
  • Utolsó 20

Guitar Hero: Van Halen

2009.12.25. 14:47 Taraj (törölt)

Ilyen is van? Nem is tudtam. December 22-én jelent meg. Persze Van Halen-slágerekkel, de átfutottam a teljes tracklistet, és voltak olyan fasza számok is, mint a TenD Master Exploder-e, vagy a Foo Fighters Best of You-ja. Na, hányan kérték karácsonyra?

Ha jól olvastam, akkor idén "csak" 700 millió dollárt hoztak a virtuális jammelések, és ez 50 százalékos süllyedést jelent a tavalyi 1.4 milliárd dollárhoz (!!!) képest. Be kell látni, azért ez a ritmikai játék hatalmas forradalom lett a videójáték-iparban: vehetsz műanyag gitárt, műanyag dobot, mikrofont (az mondjuk mindig műanyagból van), áthívhatod a barátaidat, és együtt nevethettek azon, hogy mennyire szívás az, ahogy ti játszatok ahhoz képest, ahogy mondjuk a Van Halen játszott. Nem utálom ezeket a GH-kat, szerintem nagyon kreatív, de ebben van ennyi? Mondjuk igen, mert új számok mindig kellenek. Mindegy, maradok az igazi gitárnál. Tényleg: a GH-pack kb. annyi, mint egy kezdő gitárszett. Elgondolkodni...

1 komment

Címkék: hír kocka

A bejegyzés trackback címe:

https://musix.blog.hu/api/trackback/id/tr231622343

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

.Nitro. 2009.12.26. 00:17:07

én is így vagyok vele, én próbáltam a dobot, de egyátalán nem tetszett. Amennyi pénzt beleöl valaki abból zenélhet is. De másik részről meg egy jó kis szórakozás a laikusnak aki azt hiszi marhára nagy spíler meg rocker :)
süti beállítások módosítása